SPV:n mobiilijäsenkortilla Vene 18 Båt messuale!

On aika taas päivittää kauden 2018 jäsenmaksujen tilanne. Suomen Purjehdus ja Veneily ry SPV on julkaissut uuden Cardu-mobiilijäsenkortin, jolla mm. pääsee 9.-18.2018 järjestettäville Vene 18 Båt -messuille alehintaan. Kortti on lähetetty mobiilina jokaiselle SPV:n jäsenrekisterin jäsenelle, mikäli rekisteriin on ilmoitettu ajantasaiset yhteystiedot. Saitko jo omasi?

SPV:n jäsenyys sisältyy Suomen Purjelautaliitto ry:n korkeampaan jäsenmaksuun, jonka myötä jäsen on oikeutettu SPLL:n jäsenyyden ja etujen lisäksi myös SPV:n jäsenetuihin. Näitä etuja ovat mm. IF:n ryhmätapaturmavakuutus sekä uusi mobiilijäsenkortti Cardu. Lisätietoa mobiilijäsenkortista ja sen tuomista eduista löydät täältä

Mikäli olet maksanut SPV-osuuden sisältävän jäsenmaksusi, mutta et ole saanut vielä Cardu-mobiilijäsenkorttia, lähetä päivitetyt yhteystietosi sähköpostitse osoitteeseen info (at) purjelautaliitto.fi.

Kaudelle 2018 jäsenmaksuihin on tullut uusi juniorimaksu, muutoin jäsenmaksut pysyvät ennallaan. Jäsenmaksut ovat seuraavat:

• Nuorisojäsenmaksu 20 € (alle 20 v.)
  • Normaali jäsenmaksu 40 €
  • Perhejäsenmaksu 60 €
  • Nuorisojäsenmaksu + SPV jäsenyys = yhteensä 32,50 € ( vakuutus / 1 hlö)
  • Normaali jäsenmaksu + SPV jäsenyys = yhteensä 52,50 € ( vakuutus / 1 hlö)
  • Perhejäsenmaksu + SPV jäsenyys = yhteensä 85 € ( vakuutus / 2 hlö )

Lisätietoa jäsenmaksuista ja niiden maksamisesta löydät täältä

Kauden 2018 jäsenmaksu tulee olla maksettuna SPLL:n tilille 6.3.2018 mennessä.

Päivitämme sekä SPLL:n että SPV:n jäsenrekisterin tuolloin ja vapautamme käyttöön ne purjenumerot, joiden omistaja ei ole maksanut jäsenmaksuaan viimeiseen kahteen vuoteen.

Vene 18 Båt tuo tänäkin vuonna esiin vahvasti myös surflajeja Uusi Aalto -osastollaan. Käy sinäkin katsastamassa tulevan kauden uutuudet – tavataan messuilla!

Kansikuva: Vene 18 Båt Uusi Aalto