Jäseneksi liittyminen ja jäsenmaksut

Voit liittyä Suomen Purjelautaliiton jäseneksi:

1. Maksamalla vuosimaksun, ja tarvittaessa SPV-jäsenmaksun, suoraan Suomen Purjelautaliiton tilille Nordea FI09 1025 3000 2555 57
  2. Kirjoita lisätietoja kohtaan ”purjelautailu”, “leijalautailu” tai “SUP”
  3. Ilmoita nimesi ja yhteystietosi jäsenrekisteriin jasenrekisteri@purjelautaliitto.fi

Jäsenyys on henkilökohtainen ja voimassa sinä vuonna, jolloin jäsenmaksu on suoritettu.

Purjelautaliitto ja kitejaos tarjoavat myös edullisempaa perhejäsenmaksua, jolla saat jäsenedut koko perheelle.

Jäsenmaksut kaudella 2017

• Normaali jäsenmaksu 40 €
  • Perhejäsenmaksu 60 €
  • Normaali jäsenmaksu + SPV jäsenyys = yhteensä 52,50 € ( vakuutus / 1 hlö)
  • Perhejäsenmaksu + SPV jäsenyys = yhteensä 85 € ( vakuutus / 2 hlö )

SPV:n jäsenyys (b) vaaditaan niiltä purjelauta, SUP- ja kiteharrastajilta, jotka osallistuvat kilpailutoimintaan (mm. Formula Funboard, Raceboard, Freestyle, Wave, leijalautailu, SUP). Tällöin jäsenmaksuun sisältyy ns. kilpailulisenssi, joka antaa kilpailijoille tapaturmavakuutusturvan kilpailu- ja harjoitteluajalle. Voit valita toki SPLL+SPV jäsenyyden vaikka et kilpailekaan, se on jopa suositeltavaa vakuutuksen ja muiden SPV:n jäsenetujen saamiseksi.

Osoitteenmuutos ja jäsenasiat

Osoitteenmuutos

Kun muutat, ilmoita jäsenvastaavalle:

- Uudet yhteystiedot
- Jäsenlajisi purjelauta / kite
- Jäsenyytesi joko SPLL  tai SPLL+SPV (vakuutus)

sähköposti: jasenrekisteri@purjelautaliitto.fi

Muissa asioissa voit ottaa yhteyttä osoitteeseen info@purjelautaliitto.fi

Kilpaileminen ja vakuutukset

Osallistuaksesi kilpailutoimintaan Suomessa tai ulkomailla (mm. Formula Funboard, Raceboard, Freestyle, Wave, SUP, leijalautailu(kesä+talvi/jää), sinun tulee maksaa lisäksi Suomen purjehdus ja veneily (SPV) jäsenmaksu. Tämä kattaa vakuutusturvan harjoitusten ja kilpailuiden aikana, sekä muut SPV:n jäsenedut.

Vakuutusturva on voimassa ainoastaan, jos jokainen SPV:n jäsenmaksun maksanut  jäsen/perheenjäsen on ilmoittanut nimensä jäsenrekisterin pitäjälle. Huomaa: vakuutusturva on voimassa enintään 2:lle perheenjäsenelle.

Vakuutusehdot löydät SPV:n sivuilta osoitteesta: http://www.spv.fi/luottamustoiminta

HUOM! Mikäli olet jo Suomen Purjehdukseen ja Veneilyyn kuuluvan seuran jäsen eli sitä kautta jo valmiiksi Suomen Purjehduksen ja Veneilyn jäsen, jäsenmaksusi suuruus on 40 euroa siinä tapauksessa, että seurasi on ilmoittanut sinut nimeltä Suomen Purjehduksen ja Veneilyn jäsenrekisteriin. Tarkista tämä aina ennakkoon. Täten vakuutusturvasi on jäsenseurasi kautta hoidettu kuntoon ja se kattaa myös kilpailuissa sattuvat tapaturmat.

Varaudu kilpailijana esittämään jäsenmaksutosite, SPLL- tai SPV jäsenkortti rekisteröityessäsi Purjelautaliiton virallisiin kilpailuihin (ranking-kilpailut, SM-, kansainväliset kilpailut). Kaudella 2016 et voi ilman kilpailulisenssiä osallistua edellä mainittuihin kilpailuihin, joissa noudatetaan kansainvälisiä purjehdus- ja purjelautailusääntöjä.