SPV:n ryhmätapaturma vakuutukseen päivitys.

SUP lautailu on lisätty toukokuun alussa SPV:n jäsenille ja jäsenseuroille tarkoitettuun ryhmätapaturmavakuutukseen.

Purjelautaliiton jäsenenä saat liiton kilpailuissa vaadittavan vakuutusturvan maksamalla normaalin jäsenmaksun lisäksi myös SPV:n 12,5€ vuosimaksun.

Normaali jäsenmaksu + SPV jäsenyys = yhteensä 52,5 € ( vakuutus / 1 hlö)
Perhejäsenmaksu + SPV jäsenyys = yhteensä 85 € ( vakuutus / 2 hlö )

Jäsenseuramme jäsenenä sinut on vakuutettu If Vahinkovakuutusyhtiössä tapaturmavakuutuksella, joka on voimassa veneilytoiminnassa, jota on vesillä veneily sekä veneen syys- ja kevätkunnostus ja -korjaus maissa. Veneilyksi katsotaan myös purje− ja leijalautailu, SUP sekä jääpurjelautailu ja jääleijalautailu talvella. Vakuutus on voimassa myös edellä kuvattuun veneilytoimintaan välittömästi liittyvillä meno- ja paluumatkoilla Suomessa sekä samoin edellytyksin tilapäisesti korkeintaan kolme kuukautta ulkomailla. Vakuutus on voimassa Suomen Purjehdus ja Veneilyn, veneilyseuran tai -koulun järjestämissä purjehduskilpailuissa tai harjoituksissa tai vakuutetun harjoitellessa valmennusohjelman mukaisesti sekä näihin liittyvien välittömien matkojen aikana.

Lisää tietoa vakuutuksesta www.spv.fi sekä http://www.purjelautaliitto.fi/palvelut/liity-jaseneksi/