Jäsenedut

Suomen purjelautaliiton jäsenenä saat oman purjenumeron, Surf&Kite -lehden 2 kertaa vuodessa, alennuksia yhteistyökumppaneilta, kaikille avoimet www-palvelut, sekä tuet suomalaista leijalautailutoimintaa!

Suomen purjehdus- ja veneilyn jäseneksi saavat vakuutusturvan lisäksi myös muita jäsenetuja, jotka löydät Suomen purjehdus- ja veneilyn nettisivuilta.

SPV vakuuttaa seuransa ja jäsenensä

Suomen purjehdus- ja veneilyn (SPV) jäsenseuran ( esim. tässä SPLL ) jäsenenä sinut on vakuutettu If Vahinkovakuutusyhtiössä tapaturmavakuutuksella, joka on voimassa kaikessa veneilytoiminnassa ja veneilyyn välittömästi liittyvillä meno-ja paluumatkoilla Suomessa sekä tilapäisesti korkeintaan kolme kuukautta ulkomailla samoin edellytyksin kuin Suomessa.

Lisäksi vakuutus on voimassa Purjehtijaliiton, -seuran tai -koulun järjestämissä purjehduskilpailuissa tai harjoituksissa tai vakuutetun harjoitellessa valmennusohjelman mukaisesti sekä näihin liittyvien välittömien matkojen aikana.

Muista, että valtameripurjehduksia ja moottorivene-kilpailuja ja niiden harjoittelua varten tarvitaan erillinen vakuutus.

SPV:n jäsenseurojen toimihenkilöillä on vapaaehtoistyön tapaturmavakuutus ja toiminnanvastuuvakuutus (ns. tuplaturva) vakuutusyhtiö Pohjolassa. Tarkempia tietoja vakuutuksesta löytyy www.purjehtija.fi

Tutustu If Vahinkovakuutusyhtiön tarjoamiin jäsenetuihisi osoitteessa: www.if.fi/purjehtija

Hertzin vuokra-autot osaksi SPV:n jäsenetupakettia – ympäristöystävällisesti

Purjehtijaliitto ja Autovuokraamo Hertz solmivat yhteistyösopimuksen, jossa Hertz tarjoaa SPV:n jäsenille edulliset hinnat niin Suomessa kuin ulkomailla, ympäri vuoden. Suomessa edulliseen hintaan sisältyvät myös ajokilometrit. Varauksen ja vuokrauksen yhteydessä käytetään tunnisteena olevaa SPV:n CDP- numeroa, joka löytyy Purjehtija.fi -sivujen jäsenosioista.

Hertz on yksi maailman tunnetuimmista matkailualan brändeistä. Monipuolinen ja luotettava autokalusto takaa sinulle ja miehistöllesi juuri sellaisen auton kuin tarpeesi kulloinkin vaatii. Hertz tarjoaa myös

ympäristöystävällisen vaihtoehdon vuoraamalla mahdollisimman ympäristöystävällisiä Green Collection -ajoneuvoja.